.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیکر پدر هافبک استقلال تهران تشییع شد/ حضور سرمربی استقلال در نکا
شمال نیوز: پیکر پدر امید ابراهیمی، هافبک استقلال تهران با حضور پرشور ورزشکاران، ورزش دوستان شهرستان نکا و اقشار مختلف جامعه تشییع شد.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز آیین مراسم تشییع پیکر امیر ابراهیمی زرندینی، پدر امید ابراهیمی، هافبک استقلال تهران با حضور ورزشکاران، ورزش دوستان این شهرستان و اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

سید مهدی رحیمی، خسرو حیدری و علی منصوریان به نمایندگی از استقلال تهران در کنار ورزش دوستان استان مازندران و شهرستان نکا و جمعی از مردم شهرستان نکا و روستای زرندین از جمله حاضران در این مراسم بودند.

پیکر امیر ابراهیمی زرندینی، پدر امید ابراهیمی، هافبک استقلال تهران، بر روی دوش جامعه ورزش این شهرستان از مقابل حوزه 03 سیدالشهدا زرندین تشییع و با اقامه نماز بر پیکر وی در زمین ورزشی روستای زرندین تا امامزاده عبدالله(ع) این روستا تشییع شد.

پیکر امیر ابراهیمی زرندینی، پدر امید ابراهیمی، هافبک استقلال تهران در زادگاهش روستای زرندین تشییع و در آرامگاه این روستا و در جوار گلزار شهدای زرندین، خاکسپاری ‌شد.

به گزارش فارس، امیر ابراهیمی‌زرندینی پدر امید ابراهیمی، متولد سال 1332 و ساکن روستای زرندین پایین بود که با دارا بودن پنج فرزند، دو پسر و سه دختر دارد که مدتی است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کرد که عصر روز جمعه هفتم آبان ماه به دلیل همین بیماری دعوت حق را لبیک گفت و امروز شنبه نهم آبان‌ماه در زادگاهش روستای زرندین تشییع و خاکسپاری شد.

گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری رضا احدی

عکس/ مراسم تشییع پیکر پدر امید ابراهیمی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mojtaba 8 آبان 1395
خدایش بیامرزد مرد بسیار خوبی بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.